Măruţă il aduce pe Chuck Norris la Happy Hour?

Cătălin Măruţă a făcut o dezvăluire pe reţelele de socializare. Vedeta tv a mărturisit că l-a invitat pe celebrul actor american Chuck Norris la emisiunea Happy Hour de la Pro tv.

Soţul Andrei s-a gândit să-i facă o invitaţie starului pe canapeaua Happylica. Se pare că bancurile care circulă cu actorul l-au convins pe Măruţă că Norris ar fi un subiect care ar face audienţă bună.
"Despre Chuck Norris au apărut bancuri în toată lumea, inclusiv made in Romania. S-a spus în gluma ba că toate poezile lui Eminescu au fost scrise de Chuck Norris, ba că Chuck Norris nu mănâncă mici românşti, ci mănâncă mari româneşti şi câte şi mai câte! Aşa că m-am gândit ca de pe Happylica mea lipsea tocmai...Chuck Norris! Evident că l-am invitat la Happy Hour şi..Chuck Norris mi-a şi răspuns! Ce credeţi că mi-a zis?", a scris Cătălin Măruţă pe contul lui de Facebook, fără a dezvălui însă răspunsul.

Author:

Facebook Comment