Pacaleala ieftina la Mireasa pentru fiul meu

Ce pacaleala de 1 aprilie ieftina.Rusine Antena1!Nu pleaca Andreea si Luminita din concurs pana la final,cum nu pleaca cainele de la macelarie, Sunteti penibili.
Serios eu ma uitam la emisiune si ma intrebam ce evenimente neasteptate se intampla :-?? Prima data chiar am crezut ca s-a gasit unul sa ii inchida gura lui Florin care tot spune el e mare si tare si ca ii calca pe toti pe cap.
Alin si Andreea se cearta si deodata Alin se duce sa se spele pe maini la baie unde Vanessa il uda putin cu apa iar acesta o baga in dus so ude, Andreea vine si ii vede si isi arunca vergeta de pe deget in fata lui Alin.
Afara lumea incerca sa ii impace Cornelia si Florin o consoleaza pe Andreea si Alin vine furios si ii zice lu Florin ce te bagi tu florin il impinge putin iar alin ii da la misto cu pumnul in umar nici nu s-a vazut cum ca lar fi lovit in fata Florin cade ca o scandura pe jos si Alin sare gardul.
Varta asta e farsa? daca e farsa nu e una buna cum sa glumesti asa? Eu cred ca se transmite in direct dintr-o casa de nebuni .Doamna Mirela e draguta tare si Vanessa e foarte frumoasa ma refer la corp :D .Am inteles ca tot scenariul cu cele 3 personaje negative este pacaleala de doi bani a staff-ului de 1 aprilie

Author:

Facebook Comment